03 października 2012

z listów. . .

 Tak sobie myślę, że odrzucanie wszelkich ideologi to byłoby najlepsze wyjście. Nie czytać gazet, nie oglądać żadnej publicystyki w mediach itd. .
Tylko czy bylibyśmy w tym miejscu gdyby koś nad tym nie "pracował". Pewnie tkwilibyśmy w głębokim średniowieczu!
Przeczytałem właśnie przypadkowo parę bzdur bp. Ż., a na portalu znalazłem informacje o sprzedaży listów Alberta Einsteina. i oto co zawierał jeden z nich.
(Można tu zadać pytanie kto czuje się mądrzejszy od tego pana - ale to byłoby nie fair)


"Słowo 'Bóg' jest dla mnie niczym więcej niż wyrazem i wytworem ludzkiej słabości, a Biblia zbiorem dostojnych, ale jednak prymitywnych, legend, które są ponadto dość dziecinne. Żadna interpretacja, niezależnie od tego, jak subtelna, nie może (dla mnie) tego zmienić"

                                                                                                                           Albert Einstein

A na koniec do każdego kto się nie zgadza, bezczelnie:

"Dwie rzeczy są nieskończone wszechświat i ludzka głupota ...co do wszechświata nie mam pewności"

                                                                                                                           Albert Einstein


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz