31 lipca 2015

zwyczajnie pragnie odbyć stosunek płciowy. . .

   –  Nie  ma  problemu,  żadnego  problemu  –  powiedziała  Aomame  ostro.  –  Tylko  ja  po prostu  osobiście  lubię  duże  fiutki.  Tak  wizualnie.  Nie  chodzi  o  to,  że  jak  nie  jest  duży,  to  nic nie  czuję,  czy  coś  w  tym  rodzaju.  I  sam  duży  rozmiar  też  nie  wystarczy.  Mówię  tylko,  że  w zasadzie  wolę  większe.  Taki  mam  gust.  Chyba  mi  wolno?  Przecież  każdy  ma  jakieś upodobania.  Ale  nie  lubię  takich  strasznie  wielkich.  Bo  tylko  boli.  Rozumiesz?
(...)
   –  Do  tej  pory  w  ważnych  momentach  nigdy  mnie  nie  zawiódł  –  powiedział  mężczyzna. –  Czy ty  jesteś  zawodową...  to  znaczy,  czy  to  jest  twoja  praca? 
   –  Nie.  Daj  spokój.  Nie  jestem  żadną  zawodową.  Nie  jestem  też  zboczona.  Jestem  zwykłą szarą  obywatelką.  Szara  obywatelka  po  prostu  i  zwyczajnie  pragnie  odbyć  stosunek  płciowy  z mężczyzną.  Nic  szczególnego,  normalny  stosunek.  I  co  w  tym  złego?  Wykonałam  trudne zadanie,  dzień  dobiega  końca,  trochę  wypiłam  i  chcę  się  zrelaksować,  idąc  do  łóżka  z nieznajomym.  Chcę  dać  odpocząć  nerwom.  Potrzebuję  tego.

Haruki Murakami (fragment powieści 1Q84, tom 1, 2009)
   
   
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz